czwartek, 15 listopada 2018

bank

Lepszy wróbel w garści... Czarnecki naciął tysiące ludzi na opcje walutowe, wirtualne franki, polisolokaty i obligacje Getbacku, więc pokazał na co go stać, dlaczego ludzie mieliby ufać komuś takiemu? Fundamentem każdej bankowości jest zaufanie więc jak można ufać komuś kto wzbogacił się na oszustwie? Ja z umierającym imperium Czarneckiego już się rozstałem, może zarobię mniej ale przynajmniej nie dołożę się do jego złodziejskiej działaności, mój spokojny sen jest bezcenny...i jest wart dużo więcej niż 3,9% na lokacie. Jak widać na pokładzie tonącego statku zostaną najbardziej zdesperowani lub chytrzy... a jak dobrze wiemy chytry dwa razy traci... Jest tylko jedna możliwość upadku Getinu - gdy klienci zaczną wypłacać lokaty. I tylko ta jedna. Ok jeśli ktoś ma tam ponad 100 000 euro w lokatach faktycznie może się zastanawiać - reszty to nie dotyczy ! I tak do tej kwoty wkłady gwarantuje defakto skarb państwa :Mam od kilkunastu lat ROR , lokaty, IKE w Getin Banku. Nie płacę za prowadzenie rachunków, system elektroniczny jest prosty w obsłudze. Personel w Oddziale bardzo przyjazny wobec klienta. Bank ma gwarancje Bankowego Funduszu Gwarancyjnego do 100 tysięcy euro oszczędności. Piszę, bo miałam do czynienia poprzednio z kilkoma bankami. Tam, klient był dobry wtedy, kiedy przynosił pieniądze Tylko ciemny naród nie mający pojęcia o bankowości jeszcze pogłębia tą teorię a tak naprawdę wszystko działa bez zmian. Najlepiej wypłacajcie pieniądze i chowajcie pod poduszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz